Skip navigation

Sprawdzian możliwości

Wstałem już o siódmej, bo na tą godzinę nastawiłem sobie budzik w komórce ale popatrzyłem na nią, wyłączyłem i widząc że wszyscy śpią postanowiłem kontynuować przerwany sen. W planach była mała wycieczka na szczyt Ślęży. Po części rekreacyjnie a po części aby się sprawdzić trochę. Wcześniej krótka wizyta w sklepie gdzie przyglądałem się ludziom z głowami zwierząt na wystawie. Pomyślałem o Banksym. Sklep był zamknięty i spodni nie kupiłem. Kupiłem za to gdzie indziej.

Oddałem pokłon złotemu cielcowi i pognaliśmy dalej. W czynie uczestniczył Marian, mój ojciec, Maja i ja sam. Spacerek inną trasą. Tą jak się okazało nikt z nas jeszcze nie szedł. Było w zasadzie ok. Nie odczuwałem jakoś specjalnie pomniejszonej objętości płuc. Pociłem się jak inni, męczyłem się też tak jak inni. Na górze okazało się że bardzo wiele osób wpadło na ten sam pomysł co my. Aczkolwiek ich powody z pewnością były chyba inne.

Zjedliśmy kiełbasę którą wnieśliśmy ze sobą i udaliśmy się w dół. Ot niedziela. Fajnie spędzony czas. Kilka zdjęć. Kilka nowych zapamiętanych chwil.

Teraz piję piwko przed snem. Maja śpi obok. Chciałbym sobie przeprojektować stronę ale nie wiem jak. W planach na przyszły weekend zdobycie ośmiotysięcznika. A w przerwach wycieczki rowerowe, ładowanie akumulatorów i mocy. Jako że mam dwa nowe pomysły na scenariusze.

9 Comments

  1. Posted Wrzesień 24, 2006 at 10:47 pm | Permalink

    eee to jakis wypad silna grupa byl widze ;)

  2. Posted Wrzesień 24, 2006 at 10:50 pm | Permalink

    fajna 1 fotka tak poza tym

  3. Posted Wrzesień 24, 2006 at 10:54 pm | Permalink

    heh… to Maja robiła, a drzewa nie fajne? znaczy się korony drzew :D

  4. Posted Wrzesień 24, 2006 at 10:54 pm | Permalink

    No i bardzo fajnie. Pojde w twoje slady w nastepny weekend. Moze nie doslownie ale rowerek podszykuje i podskocze sobie do Neandertalen. Takie slynne miejsce a ja wiesniak siedze na chacie otoczony betonowa dzungla

  5. Posted Wrzesień 24, 2006 at 10:59 pm | Permalink

    A drzewa fajne, fajne. Znaczy sie te korony.

  6. Posted Wrzesień 24, 2006 at 11:02 pm | Permalink

    szaman mykaj tam do tego Neandertalen, przecież to takie słynne miejsce :) BTW clip do 4 pancernych wymiata stary :D

  7. Posted Wrzesień 24, 2006 at 11:27 pm | Permalink

    jak Ty deptales po gorkach my turlalismy sie po parowozowniach…

  8. Posted Wrzesień 25, 2006 at 6:16 am | Permalink

    dziewieciotysieczniki to jest cos leszczu haha

  9. Posted Wrzesień 25, 2006 at 10:08 am | Permalink

    dope, organizujesz coś przypadkiem? chętnie się podłączę


Napisz komentarz

Required fields are marked *
*
*

