Skip navigation

Fascynacyje

Zafascynowała mnie ostatnio fotografia. Robię zdjęcia jak szalony, jakby jutro miało wszystko co widzę zniknąć. Być może wynika to z mojej obecnej sytuacji chociaż oglądając się wstecz również widzę siebie z aparatem. Robiłem już wcześniej fotki analogowym sprzęcikiem (Ten niżej to taki jak mam, bardzo dobry aparat ale muszę przeczyścić w nim obiektyw, przesłona się zacina).

Teraz króluje fotografia cyfrowa, przede wszystkim z powodu szybkości… Ja nie mam czasu na wywoływanie itp… Może kiedyś bo z pewnością frajda to jest nielicha. A ojciec obiecał że mi kiedyś pokaże…

Z innej beczki. Trochę z dziejów miasta, w tym miejscu pokazanym poniżej stał dumnie pomnik niemieckiego żołnierza, pomnik był dedykowany niemieckim żołnierzom poległym w 1 wojnie światowej, niewiele zostało – tylko podstawka. Dalej, za nim, był pomnik Manfreda, jako iż ten wychowywał się w Świdnicy chyba – jednego z lepszych lotników 1 wojny światowej, może dzisiaj cyknę tam zdjęcie jak się uda to zobaczycie co z tamtego zostało. Obrazki takie pokazują jak to historia nie cacka się z przegranymi.

4 Comments

  1. clapsiq
    Posted Październik 2, 2006 at 12:58 pm | Permalink

    tak wlasciwie to tam dalej bylo mauzoleum Manfreda. niestety mial chlop pecha ze byl niemcem, a w tym kraju nawet wybitnych ludzi (jesli nie byli nasi) sie nie honoruje …
    a na swoj sposob przeciez byl czlowiekiem niemalego formatu.
    jak dobrze pojdzie to pokaze Ci dzisiaj kilka ciekawostek z odnosnie manfreda

  2. Posted Październik 2, 2006 at 1:21 pm | Permalink

    http://onephoto.net/info.php3?id=6342 to zdjecie zawsze mi sie podobalo
    wogole kiedys fajnie fociles ..

  3. Posted Październik 2, 2006 at 1:47 pm | Permalink

    na onephoto zdjęcie z papierosem = bardzo zacne
    Pozd.

  4. Posted Październik 3, 2006 at 4:12 pm | Permalink

    clapsiq -> widziałem stare foty tego mauzoleum, później w latach 80 było to miejsce gdzie punkom najlepiej smakowało wino, o dziwo ciekawe dlaczego ( red baron – przyp. ) hehe pewnie czerwone…

    dope -> było minęło, wiatr rozwiał idzie nowe lepsze

    jah -> a dzięki, ręka to Maćka, na klatce schodowej rynku itp itd, pamięć ma do każdego zdjęcia ma opis


Napisz komentarz

Required fields are marked *
*
*

