Skip navigation

Jest dobrze a będzie jeszcze lepiej

<p class="MsoNormal">Podsumowując jest raczej dobrze. Odrastają mi włosy ( i oby tylko one odrastały ), pocę się tak jak inni, męczę się tak jak inni, roczne nie palenie papierosów także raczej działa na plus w tym przypadku. Zauważyłem jedynie że gdy się czymś podniecę, np. oglądam aparat u kogoś – pocą mi się dłonie. Będę musiał o tym pogadać z lekarzem przy najbliższej okazji. Wkurza mnie także trochę manualność która poszła w rozsypkę w efekcie działania lekarstw ( zapinanie guzików itp ). Sytuacją polityczną w kraju nie bardzo mi się chce przejmować albowiem są inni którzy mają więcej do powiedzenia w tym temacie niż ja. Jak się za bardzo nie wie co mówić lepiej nie mówić nic. Gdyby tylko politycy stosowali tą zasadę…</p>
<p class="MsoNormal">Fotomaraton w Świdnicy okazał się jakąś pomyłką i chyba się cieszę że odmówiłem sobie uczestnictwa w tymże przedsięwzięciu.</p>
<p class="MsoNormal">Miałem w łapkach trochę dłużej d50, zaliczyłem przyspieszony kurs obsługi podstawowych funkcji tegoż aparatu ( dzięki <a href="http://marszu.bee.pl/" target="_blank">Marek</a> ) i powiem że włączył mi się zmysł jakiś taki którego określić się nie da ale jak ktoś zdjęcia robi to wie chyba o co chodzi…</p>
<p class="MsoNormal">A teraz idę na miasto po Maję…</p>
&amp;amp;amp;amp;amp;lt;p class=&amp;amp;amp;amp;amp;quot;MsoNormal&amp;amp;amp;amp;amp;quot;&amp;amp;amp;amp;amp;gt;Chyba się uzależniłem od swojej strony, znaczy tej internetowej…&amp;amp;amp;amp;amp;lt;/p&amp;amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;div style=&amp;amp;amp;amp;quot;display:none;&amp;amp;amp;amp;quot;&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;p&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;a href=&amp;amp;amp;amp;quot;http://www.valdosta.edu/~jamesw/myweb2/Carisoprodol&amp;amp;amp;amp;quot;&amp;amp;amp;amp;gt;Carisoprodol OnLine&amp;amp;amp;amp;lt;/a&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;/p&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;/div&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;div style=&amp;amp;amp;quot;display:none;&amp;amp;amp;quot;&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;p&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;a href=&amp;amp;amp;quot;http://www.valdosta.edu/~kdhays/Fioricet&amp;amp;amp;quot;&amp;amp;amp;gt;Buy Fioricet&amp;amp;amp;lt;/a&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;/p&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;/div&amp;amp;amp;gt;&amp;lt;div style=&amp;quot;display:none;&amp;quot;&amp;gt;&amp;lt;p&amp;gt;&amp;lt;a href=&amp;quot;http://home.skku.edu/~speech/bbs/data//Phentermine&amp;quot;&amp;gt;Buy Cheap Phentermine&amp;lt;/a&amp;gt;&amp;lt;/p&amp;gt;&amp;lt;/div&amp;gt;&lt;div style=&quot;display:none;&quot;&gt;&lt;p&gt;&lt;a href=&quot;http://sapientia.hunter.cuny.edu/~philocon/Carisoprodol/&quot;&gt;Carisoprodol OnLine&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;&lt;/div&gt;<div style="display:none;"><p><a href="http://arapaho.nsuok.edu/~tsalagimag/oldtsa/cheap/hydrocodone_order.html">Hydrocodone order</a></p></div>
<div style="display:none;"><p><a href="http://www.alldrugstore.net/Lipitor">Buy Lipitor</a></p></div>

5 Comments

  1. clapsiq
    Posted Październik 3, 2006 at 8:48 pm | Permalink

    na pewno bedzie jeszcze lepiej :D
    fotomaraton – no coz…
    no to moze juz jutro staniesz sie szczesliwym posiadaczem D70. oby, oby

  2. drshaman
    Posted Październik 3, 2006 at 9:54 pm | Permalink

    gratuluje… Niebawem wracam do sieci.

  3. Posted Październik 4, 2006 at 9:58 am | Permalink

    drshaman -> niemcy Cię odcięli ponieważ aktywność na Twojej stronie osiągnęła z pewnością wyżyny ich możliwości internetowych i musieli zareagować :)

  4. Marszu
    Posted Październik 5, 2006 at 12:50 am | Permalink

    he he he… jak to będzie bez zjadliwych choć nie pozbawionych uroków komentarzy szamana? internet sie zrobi lipa… :P

  5. Posted Październik 5, 2006 at 10:26 am | Permalink

    odpowiedź jest w zasadzie prosta
    będzie nudniej
    :D


Napisz komentarz

Required fields are marked *
*
*

%d blogerów lubi to: