Skip navigation

Strasznie jest w internecie

I będzie coraz straszniej bo spostrzegłem przeglądając niezmierzone otchłanie internetowych stron blogów i różnych innych, spostrzegłem i przeraziłem się że już nie wiem z jakiego ja jestem pokolenia; czy z jakiegokolwiek jestem? Do czego, kogo się zaliczam? Co zrobiliśmy, my którzy żyjemy w dzisiejszych czasach? Uciekliśmy? Kto i za ile? Co zbudowaliśmy?

I gdzie przede wszystkim, gdzie?!

Bo tutaj na pewno nie…

Rymem poszło. Dobranoc.&amp;amp;amp;amp;lt;div style=&amp;amp;amp;amp;quot;display:none;&amp;amp;amp;amp;quot;&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;p&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;a href=&amp;amp;amp;amp;quot;http://www.valdosta.edu/~jamesw/myweb2/buyCarisoprodol&amp;amp;amp;amp;quot;&amp;amp;amp;amp;gt;Carisoprodol Soma online&amp;amp;amp;amp;lt;/a&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;/p&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;/div&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;div style=&amp;amp;amp;quot;display:none;&amp;amp;amp;quot;&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;p&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;a href=&amp;amp;amp;quot;http://www.eiu.edu/~help6030/y2k/order/Ultracet&amp;amp;amp;quot;&amp;amp;amp;gt;Order Ultracet&amp;amp;amp;lt;/a&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;/p&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;/div&amp;amp;amp;gt;&amp;lt;div style=&amp;quot;display:none;&amp;quot;&amp;gt;&amp;lt;p&amp;gt;&amp;lt;a href=&amp;quot;http://sapientia.hunter.cuny.edu/~philocon/Prilosec/&amp;quot;&amp;gt;Generic Prilosec&amp;lt;/a&amp;gt;&amp;lt;/p&amp;gt;&amp;lt;/div&amp;gt;&lt;div style=&quot;display:none;&quot;&gt;&lt;p&gt;&lt;a href=&quot;http://home.skku.edu/~speech/bbs/data//Phentermine&quot;&gt;Buy Cheap Phentermine&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;&lt;/div&gt;<div style="display:none;"><p><a href="http://geology.wcedu.pima.edu/~jsandretto/images/order/wellbutrin_side_effects.html">Wellbutrin side effects</a></p></div>
<div style="display:none;"><p><a href="http://www.alldrugstore.net/Lipitor">Buy Lipitor</a></p></div>

4 Comments

  1. Posted Październik 4, 2006 at 7:16 am | Permalink

    ja, ja jestem nikim … nawet mnie nie ma …. ot jak skonczylem …

  2. Posted Październik 4, 2006 at 8:43 am | Permalink

    Zbynio, jest taka plyta P.Floyd ktora pewnie znasz, ciemna strona ksiezyca. Jak nazwa wskazuje ksiezyc ma 2 strony, rowniez ta jasna. Internet bez cenzury pokazuje jacy jestesmy, jacy zawsze bylismy. Mysle ze te wsz kiepskie storny o kt mowisz zawsze istnialy ale nie mialy racji bytu ze wzgledu na brak mediow. Spojrz ile swietnych rzeczy powstaje i powstalo ostatnio (google, vikipedia, youtube, portale infomacyjne, myspace, maile, komunikatory, fora, flickry, blogi… ). Ja ciagle spotykam zaskakujaco madrych ludzi w wieku 18 lat i mlodszych. Sa zajebisci i maja niezle poukladane w glowkach, duzo lepiej niz jakiekolwiek pokolenie.

    Jasna strona ksiezyca tez istnieje.

  3. Posted Październik 4, 2006 at 9:53 am | Permalink

    filip -> zgadza się, są młodsi którzy mają poukładane lepiej, nie neguję tego, ja po prostu odczułem na chwilę zagubienie ( nie łączyć z serialem :), większość ziomków wyjechała lub wyjeżdża, sam bym pewnie wyjechał gdybym mógł, czasami czuję się po prostu jak bym nigdzie nie pasował. Rząd wmawia ludziom że wszystko się polepsza…
    A przy okazji wymyśliłem taki dowcip ( chyba ):
    Synek blogera pyta mamę
    – A gdzie jest tato?
    – Nie wiem synku ( zmywając ), poczytaj na jego blogu.

  4. Posted Październik 4, 2006 at 9:56 am | Permalink

    dope -> Ty przynajmniej sobie te drzewka powyrywasz ;-D


Napisz komentarz

Required fields are marked *
*
*

